28 Nisan 2018 Cumartesi

MOUNT & BLADE WARBAND


  Mount and Blade in birçok oyunu çıksada benim oynadıgım  oyunu Warband oynanış açısından ilk oyuna göre kat kat daha iyi bunu sırf orjinal oynamakta tabiki olmuyor buna modlar indirmek bunu modla oynamak çok güzel.

  Daha bahsetmek gerekirse mount and blader warband hayata bakış acım diyebilirim bana verdiği haz çok farklı gerçekten zamanını bilgisayar başında geçiren bir insan olarak bu oyunla ugraşmayı seviyorum warbandın gelmesiyle resmen ikinci bir warband çıkmış oldu vuruş sekilleri felan değiişmesi gerçekten çok değiştirdi oyunu onceden düz sallarken silaklari sımdı gerıye cekerek vuruyor buda tabiki oyuna aynı bir oynanış güzellik katıyor orjinal oluyor gerçekten oyun bannerlordu düşünemiyorum.

  Tabi birde Propheys Of  Pendor  modu ekledikten sora ayrı bir güzellik ayrı bir hoş oluyor oyun başka güzelleşiyor oyun zaten ben warbandı hiç tek oynamadım hep propheys of pendor ile oynadım silahlar görevler kaleler askerler birsürü yenilik var. tabi bunlar es gecilemez bunları çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder