4 Mayıs 2018 Cuma

MOUNT & BLADE

   Merhaba dostlar bu blogun amacı gerekçesi Mount and Blade oyunun kısa ve öz tarihçesi ve yeni oyunu Mount & Blade Bannerlord hakkımda fikirlerimi paylaşmak istiyorum, bildiklerimi size aktarmak sizle paylaşmak istiyorum ben Sefa Üngörmüş ben küçüklükten beri Orta çağ oyunlarına strateji oyunlarına çok heves eden bir insanım bu Türk oyunu ile ilk çıktığı yıllarda tanışmıştım simdi ödevim olan blogda bunu yeni oyunu hakkımda fikirlerimi sunacağım.

Mount & Blade video oyunu serisi, Türk oyun şirketi TaleWorlds tarafından geliştirilen ve ilk oyunu 6 Eylül  2008'de piyasaya sürdü

    Muhteşem bir orta cağ savaş simülatör oyunu olup icerik olarak bir dünya haritasında geziyorsunuz kendinize asker toplayıp onlari yükseltip düşmanlar ile şavasıp devletler arasında diplomasi kurdugumuz kendi krallığımızı yönete bildiğimiz bir oyundur....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder