28 Nisan 2018 Cumartesi

BANNERLORD ŞEHİR İÇİ


Şehir içi olarak anladığımı göre resimlerden değişen pek bir şey yok gibi görünsede değişen cok sey var artık gidip dükkanlardan pazarcılar ile görüşe biliyorsunuz  pazarlık edebiliyorsunuz  ve şehir icinde gezen insanlar ile muhabbet edebilme özellikleri çok güzel olmuş tabi birde bu şehirlerdeki insalarlar ile görüşüp görev alıp kavga edebilme durumunu güzel getirmişler eskiden şehirde gezinip birşey yapılamıyordu birde tabi tıklandıgında gelen o pencere hakkında bir bilgi göremedim taleworld neder bilmiyorum bunun hakkında orasınıda geliştireceklerini düşünüyorum ve han sistemi arena sistemininde nasıl olacağı hakkında bir bilgi yok onlara nasıl bir gelişim yaparlar bilemiyorum tahmin edemiyorum umarim iyi olur ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder